sobota, 11 czerwca 2016

Trening mięśni brzucha w formie GIF

Aby osiągnąć zadowalający wygląd brzucha, należy przede wszystkim skupić się na zdrowej i dobrze zbilansowanej diecie. Jak to osiągnąć dowiecie się z naszych wpisów. 


Jak schudnąć i być FIT? ---> klik <---

Jak obliczyć dzienne zapotrzebowanie organizmu? ---> klik <---

Prawidłowe nawodnienie organizmu. Czyli o tym, dlaczego warto pić wodę oraz ile jej pić? ---> klik <---

Czym słodzić by nasze posiłki były niskokaloryczne, a przy tym zdrowe? ---> klik <---

Dlaczego chipsy są niezdrowe? ---> klik <---

Jak się nie odchudzać? ---> klik <---

Jak zapanować nad podjadaniem? ---> klik <---

Rezygnacja z kolacji opóźnia proces odchudzania ---> klik <---

Dlaczego nie warto jeść słodyczy? ---> klik <---


Setki codziennie wykonywanych brzuszków, nie dadzą wymarzonego efektu, jeśli nasza dieta będzie niezdrowa i nieprzemyślana. Zatem, można użyć spokojnie sformułowania, że na wygląd naszego brzucha pracujemy w kuchni

Kolejnym ważnym element, jak każdy z was się domyśla, jest trening. Trening mięśni brzucha powinien być wykonywany 3-4 razy w tygodniu, z co najmniej jednodniowym odstępem w treningu. Jeśli Twoje mięśnie brzucha przykryte są warstwą tłuszczu, postaw przede wszystkim na trening cardio, który pomorze spalić tkankę tłuszczową i odsłonić mięśnie brzucha. Kolejnym etapem będzie rzeźba brzucha – czyli ćwiczenia na tą konkretną partię mięśni. Jak to osiągnąć i jaki trening wybrać dowiesz się z naszych wpisów.

Dlaczego różnorodny trening to podstawa? ---> klik <---

Jak w domowych warunkach obliczyć poziom tkanki tłuszczowej? ---> klik <---
Okno anaboliczne - zwiększ skuteczność treningu ---> klik <---
Pływanie a odchudzanie ---> klik <---
Czy warto skakać na skakance? ---> klik <---
Jak pozbyć się boczków? ---> klik <---
Jak wyrzeźbić brzuch? ---> klik <---
Jak biegać by schudnać? Podstawy biegania ---> klik <---

Crossfit dla początkujących i zaawansowanych ---> klik <---
Trening Holistyczny ---> klik <---
Insanity ---> klik <---
Insanity Max:30 ---> klik <---
Jaki trening cardio wybrać na siłowni? ---> klik <---
Trening TRX ---> klik <---
Trening z Kettlebells ---> klik <---

 Propozycja ćwiczeń na mięśnie brzucha  










Pamiętaj o regeneracji. Twoje mięśnie rosną wtedy, kiedy Ty odpoczywasz. A to dobra wiadomość. Zatem, nie rezygnuj z przynajmniej jednego dnia wolnego od treningu! 

28 komentarzy:

  1. O tak, te ćwiczenia są mega skuteczne. Sama je stosuję i stanowią uzupełnienie mojej diety. Efekty widzę w krótkim czasie w porównaniu z tym, jak męczyłam się długo dawno, dawno temu :) Przybijam piątkę za świetnie zaprezentowane ćwiczenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z przedmówczynią. Ćwiczenia świetne, tylko jak opanować ich regularne wykonywanie hi hi ;)

      Usuń
  2. tyle przydatnych linków - super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko pięknie opisane tylko motywacji brak:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Ostatnio wyczytyałem, że brzuszki nie przynoszą za dużych efektów, i że lepiej wykonywać przykładowo, nożyce i wiele innych ćwiczeń, które też tu pokazałaś. Fajny efekt dają również podciągania nóg na drążku.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że włożyłaś w ten wiele wiele energii i pracy :) Szacunek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się! te ćwiczenia są fantastyczne! Bardzo zazdroszczę Wam uporu ja ciągle próbuje się zmusić do treningu i czasem działa a czasem po tygodniu się poddaje :) najgorzej jest w wakacje , istna tragedia, a urlop coraz bliżej :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Wbrew pozorom nie tak łatwo znaleźć w internecie fajnie pokazane te ćwiczenia. Tu wszystko w jednym miejscu świetnie pokazane, wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po dłuzszej przerwie wróciłam do ćwiczeń i ... za pierwszym razem zrobiłam 3 brzuszki. Myslałam, że wyzionę ducha. po kilku tygodniach robię 30-40 brzuszków rano i wieczorem. Plus oczywiscie dużo innych cwiczeń.

    Ale chce powiedzieć, że początki bywają okropnie trudne :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowością jest dla mnie to ostatnie ćwiczenie, więc dorzucę je treningu w ramach urozmaicenia ;)
    Pozdrawiam z fitrabaty.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Po tych ćwiczeniach brzuch aż pali :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wpis, najważniejsze to działać kompleksowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy te ćwiczenia są lepsze od tradycyjnych brzuszków?

    OdpowiedzUsuń
  13. Istna skarbnica wiedzy. Przy takich wpisach zawsze warto na samym początku zaznaczyć, że płaski/wyrzeźbiony brzuch jest głównie efektem diety.

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie wyglądad skutecznie! Chociaż wolę chyba jednak machać wiosłami w kajaku nad Pilicą :x

    OdpowiedzUsuń
  15. Super na pewno skorzystam z porad.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny artykuł, fajnie, że są pokazane ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjnie zaprezentowane ćwiczenia, stosuje je od miesiąca i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie wszystko pokazane. polecam te stronke:)

    OdpowiedzUsuń
  19. kilka ćwiczeń ktorych nie znałam.,

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki brzuch to marzenie. Mam nadzieję, że w końcu uda mi się taki wypracować

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie zaprezentowane ćwiczenia, wiele razy ćwiczymy przy pomocy internetu i obrazków narysowanych nieprawidłowo. Super

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepsza dieta, dzięki której schudłam 10 kg w 2 miesiące to dieta moskiewska?
    Kto zna i stosuje?

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny gif, przedstawia to co najważniejsze - nie samymi brzuszkami ćwiczy się mięśnie brzucha, lecz różnorodnym treningiem. Wtedy efekty się pojawiają i nie tracimy motywacji do ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Warto przeczytać , żeby sobie nie zaszkodzić "dietą cud" ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fitness nie tylko dla kobiet ! Mężczyźni też mogą z niego korzystać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super napisane, dużo pzydatnych informacji, napewno się przyda, pozdro

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...