niedziela, 27 stycznia 2013

Ćwiczenia na wewnętrzną strone ud

Każda z nas chciałaby mieć pięknie wymodelowane i ujędrnione uda.

Wewnętrzna strona ud to trudna do ujędrnienia i wymodelowania partia ciała, przez co często przysparza nam zmartwień. 
Aby wyszczuplić tą część ciała, trzeba po pierwsze wykonywać systematyczne ćwiczenia. 
Dzięki odpowiednim zestawom ćwiczeń również można wiele zdziałać, być z siebie zadowolonym i cieszyć się pięknymi udami!


Wewnętrzna strona ud jest partią, którą bardzo ciężko wysmuklić. Pierwsze efekty mogą przyjść bardzo późno. Nie można jednak rezygnować i poddawać się zbyt wcześnie. Ujędrnione i smukłe uda, to efekt na który warto poczekać i ciężko pracować!



Trening należy rozpocząć od kilku – do kilkunastu minutowej rozgrzewki oraz rozciągania nóg. 


Co pomoże w ujędrnieniu i wymodelowaniu wewnętrznej części ud?

1. Ćwiczenia cardio - bieganie, skakanie/skakanka, jazda na rowerze, Każda forma ćwiczenia układu krążenia, jest dobre dla twoich ud. Wybierz ten wariant cardio, który sprawia ci przyjemność i postaraj się wykonywać go dłużej przy niższej intensywności. To pomoże wyszczuplić uda bez budowania mięśni.

2. Krótki intensywny trening – taki trening jest niezbędne do utraty wagi. Pomaga spalić niechciany tłuszcz oraz zamienić go na mięśnie. Wybierz krótkie ale intensywne programy (nie więcej niż 10min) i postaraj się wykonywać je kilka razy w tygodniu. 


Przykłady krótkiego treningu na wewnętrzną stronę ud:




 Wide-Stance Squat

(A) Stań z nogami nieco szerzej niż szerokość ramion.

(B) Powoli przejdź do przysiadu (squat). Następnie wyprostuj nogi i przejdź do pozycji wyjściowej. 


Plie Squat

(A) Stań na palcach (Trzymaj się do ściany, jeśli czujesz się niepewny, ale zachować postawę)

(B) Zegnij kolana w pół przysiadzie. Przytrzymaj, a następnie wróć do pozycji wyjściowej.

Squat z piłką
(A) Ustaw nogi na szerokość ramion z palcami skierowanymi na wprost. Zamieść średniej wielkości piłkę (jako zamiennik może być złożony w kostkę ręcznik)

(B) Postaraj się ścisnąć mocno piłkę udami i przejść do pozycji przysiadu. Przytrzymaj pozycje. Powtórz kilka razy.



 Wide-Stance Swing Arm

(A) Połóż nogi szerzej niż szerokość ramion. Chwyć hantle pionowo z przodu brzucha.

(B) Ramię proste, podnieść ciężar do wysokości ramion, przy jednoczesnym powolnym wykonywaniu przysiadu. 



22 komentarze:

  1. znam niektóre te ćwiczenia, ale nie wiedziałam, że to one tak dobrze działają na ujędrnianie ud.. ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. działają bardzo dobrze! serdecznie polecam :) efekty na pewno się pojawią:)

      Usuń
    2. Po jakim czasie widać efekty ? :)

      Usuń
  2. Niektóre ćwiczenia na tą partie są bardzo lekkie i przyjemne. Na początku... Lubię ćwiczyć te mięśnie mimo wszystko.

    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, większość ćwiczeń na pierwszy rzut oka wydaje się być nie groźna... dopiero po kilku-kilkunastu treningach dowiadujemy się jak to jest naprawdę;)

      Usuń
  3. wewnętrzna strona ud jest problemem chyba każdej kobiety... nawet z oponką się tyle nie męczę, co z nią! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja wewnętrzna strona ud bardzo, ale to bardzo zmieniła się po treningu INSANITY! :)

      zmiana - oczywiście na ogromny pozytyw !:)

      Usuń
  4. fajny przydatny wpis, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. kazdy facet lubi jedrne uda:) MIlutko między nimi troszkę porozrabiac:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ehh to chyba problem kazdej z nas...

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, dzięki - pewnie wkrótce jakieś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam problem z udami , nie wiem jak je zrzucić..
    Chętnie wracam na twojego bloga i zapraszam na mojego , mam nadzieje że będziesz wspierała mnie w moim odchudzaniu , blog nie tylko o odchudzaniu !:)
    http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. po jakim czasie będzie widac efekty, jesli będę ćwiczyć po pół godziny 4x w tygodniu (ćwiczenia na uda i pośladki intensywne)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po miesiącu czasu popartego zdrowym odżywianiem :)

      Usuń
    2. Czy jeśli będę ćwiczyć codsiennie na tą partię to uda mi sie pozbyć tego paskudztwa w miesiąc? Bardzo zależy mi na czasie gdyż za miesiąc będzie już ciepło i trzeba będzie odkryć uda na plaży :/

      Usuń
  10. Dziś odkryłam Waszego bloga z czego bardzo się cieszę. Czytam Wasze porady i zamierzam skorzystać z ćwiczeń jakie proponujecie. Dziś zaczęłam pierwsze ćwiczenia po długiej przerwie i mam żelazne postanowienie, aby ćwiczyć systematycznie kilka razy w tygodniu. Mam nadzieję, że za miesiąc będę mogła już podziwiać pierwsze efekty. Piszę o tym, aby mieć dodatkową motywację i wsparcie od Was :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile razy w tygodniu należy poświęcać wewnętrznej stronie ud? Trzeba stosować jakąś dietę aby pozbyć się tłuszczu z tego miejsca?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy te ćwiczenia wpływają też na spalanie tłuszczu na pośladkach?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...