niedziela, 3 lutego 2013

Kształtne, jędrne pośladki - ćwiczenia

Każda z nas marzy o zgrabnych, krągłych, lekko uniesionych, czyli mówiąc wprost – ponętnych pośladkach


Co zatem zrobić, by nasza pupa zbliżyła się do ideału?  
Jeżeli chcesz ujędrnić i podnieść swoje pośladki, musisz przede wszystkim skupić się na budowaniu mięśni w tej części ciała. Mięśnie muszą być tak ukształtowane, by sprawiały, iż Twoje pupa stanie się ponętna i jędrna

Dzięki odpowiednio dobranym ćwiczeniom, piękne i jędrne pośladki mogą być Twoje. 
Tak jak przy każdej innej formie aktywności fizycznej, tak i tutaj, ważna jest .s.y.s.t.e.m.a.t.y.c.z.n.o.ś.ć. 
Postaraj ćwiczyć się co 2-3 dni, a rezultaty pojawią się szybko. 

 
Miej cel
Na przykład: „w lato pokażę moje fantastyczne pośladki w seksownym bikini!”. 
Uwierz w to! I dąż do tego. 
Na pewno się uda! :)


Ćwiczenia na pośladki poprawiają również nasze nogi.
Będą wysmuklone i ujędrnione, czyli jednym słowem .z.g.r.a.b.n.e.

Pośladki składają się z mięśni i tkanki tłuszczowej – odpowiednie proporcje poszczególnych tkanek stanowią o wyglądzie pupy. Skup się zatem na diecie, treningu siłowym oraz aerobowym.


Na kształt pośladków bardzo dobrze wpływa wchodzenie po schodach. Złuszczaj naskórek peelingiem. Skóra na pośladkach często jest szorstka i pojawiają się na niej drobne krostki. By do tego nie dopuścić, co drugi dzień złuszczaj martwy naskórek podczas kąpieli.
 

W ciągu dnia kilka lub nawet kilkanaście razy napnij mięśnie pośladków, przytrzymaj i rozluźnij. Ćwiczenie proste i można je wykonać zawsze i w każdym miejscu. Pocieraj pośladki lodem. Ten  zabieg powoduje, iż nadmiar tłuszczu znajdujący się na pośladkach jest spalany na ogrzanie miejsc schłodzonych.

Pośladki składają się z trzech mięśni: pośladkowego małego, średniego i wielkiego.


Mięśnie te uaktywniają się podczas wszystkich ruchów biodra: przy wstawaniu z krzesła, podnoszeniu się z przysiadu, wchodzeniu po schodach i bieganiu. Gdy są zbyt rozluźnione i płaskie, pupa traci krągłe, jędrne kształty - staje się płaska i obwisła. To efekt braku ruchu. Aktywność fizyczna jest więc jedynym sposobem, by nadać pośladkom pożądany kształt.

Ćwiczenia dzięki którym Twoje pośladki staną się kształtne i apetyczne! ;)







42 komentarze:

  1. świetny post :) wiele z tych ćwiczeń można znaleźć choćby w Skalpelu Ewki, który robię tak więc tyłeczek do lata na pewno będę miała zabójczy ♥ :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wczoraj zabrałam się za skalpel ale z obciążnikami :) najtrudniejsze były brzuszki do wykonania:) ale udało się:)

      Usuń
  2. Najlepsze i najbardziej efektywne są ćwiczenia z wolnymi ciężarami - ja robię przysiad, MC, wyciskanie na suwnicy, wykroki, unoszenie nóg leżąc, no i oczywiście odwodzenie nóg w tył (obecnie jestem przy 20kg obciążeniu i nieźle piecze tyłek;)). Fajne jest też ćwiczenie, w którym robiąc podpór tyłem kładzie się np. 15kg talerz na brzuch i wypycha biodra do góry i w dół. Agh już nie mogę się doczekać jutrzejszego treningu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powoli wprowadzę większe ciężary :) już się nie mogę doczekać :)

      Usuń
  3. bardzo zmotywowal mnie twoj post! biore sie jutro za posladki!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powodzenia! :) pośladki u kobiety muszą być kształtne i apetyczne ;)

      Usuń
  4. super!. Niema jak przysiad bułgarski z lekkim obciążeniem :)
    pozdrawiam
    http://fit-ma-ma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już przysiadów bez obciążenia nie robię :) i widzę znaczącą poprawę moich pośladków:)

      Usuń
  5. Zgadzam się, systematyczność to podstawa :)))

    Ja na razie robię przysiady, ale zamierzam zabrać się za Brazil Butt Lift :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ten program od kilku miesięcy, ale jakoś nie potrafię się zdecydować wypróbować. Chyba po prostu przejrzę ćwiczenia i wybiorę coś nowego dla siebie do komponowania własnych treningów:)

      Usuń
  6. Autorka tego boga to ma zajefajne pośladki :D:D najlepsze na świcie:) :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą jeszcze lepsze :D zobaczysz! poczekaj jeszcze kilka miesięcy :D będą coraz lepsze i lepsze ! :)

      Usuń
  7. Jasne, że jako element rozgrzewki skakanka przed siłowym jest bardzo dobra, nawet przy typowym treningu cardio intensywne skakanie na skakance jako jedno z ćwiczeń daje niezłego kopa. W poście bardziej mi chodziło o amatorów domowego "treningu", o którym czytałam na wielu blogach - "zrobiłam 50brzuszków, 100przysiadów i 2min skakałam na skakance" - to NIE jest efektywne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię skakać na skakance. Od czasu do czasu wybieram taki trening cardio, skaczę około 45minut (cały czas, stosunkowo szybko). Faktycznie można się nieźle spocić. Kiedyś częściej robiłam taki trening, teraz jest dla mnie zbyt nużący, lubię jak podczas ćwiczeń coś się dzieje. Dlatego tak bardzo przypadł mi do gustu trening Insanity - tam dzieje się bardzo dużo;) jestem pewna, że jeszcze nie raz powrócę do niego:)

      Usuń
  8. Czy będzie podsumowanie i efekty całego programu Insanity? Bo jestem bardzo ciekawa:) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:) do końca tygodnia wpis powinien się pojawić:)

      Usuń
  9. oo! to ja zaczynam od dziś! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzę o takich pośladkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda dziewczyna o nich marzy :) a mężczyźni chyba tym bardziej ;)

      Usuń
  11. Bardzo pomocny post. Jestem w połowie treningu 30dniowego z Jillian i efekty naprawdę mnie zadowalają. Codzienny ból mięśni przypomina mi o tym, że rosną ;)
    Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię treningi Jilian jako odskocznia od moich codziennych (siłowych) treningów :) grunt to nie popaść w rutynę ;)

      Usuń
  12. Ahh te poślady!! Uwielbiam takie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej
    Powiedzcie mi proszę skąd mam śćiągnąć linka do tych ćwiczeń alebo bardzo bardzo proszę o użyczenie mi ćwiczeń na pośladki...lato nadchodzi...please

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://potreningu.pl/cwiczenia/kobieta proszę :) na stronie wiele filmików z ćwiczeniami na konkretne partie ciała, polecam dołożyć do tego obciążenie i będzie cudnie ! :)

      Usuń
  14. ćwiczyłam ostatnio ''skalpel'' Ewy Chodakowskiej i tam wlasnie jest czesc z tych ćwiczeń na pośladki :) dwa dni się opuściłam w ćwiczeniach, ale od jutra nadrabiam zaległości! w końcu do lata jeszcze tylko (albo raczej aż) kilka miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować skalpel z obciążeniem na nogi i ręce :) efekty będą szybsze i dużo lepsze ! :)

      Usuń
  15. No to chyba pora na serię ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wlasnie przeszlam przez Twoja serie,.. swietne cwiczenia! trudno mi bylo chodzic po nich przez chwile, ale dalam rade! zobaczymy czy jutrzejszy bol w miesniach potwierdzi ze wykonalam je dobrze :) dzieki

    OdpowiedzUsuń
  17. Piszesz żeby ćwiczyć co 2-3 dni pośladki. A jak będę ćwiczyć codziennie? Będą wtedy szybsze efekty?

    OdpowiedzUsuń
  18. a co jak będę ćwiczyć codziennie pośladki? Będą szybsze efekty?

    OdpowiedzUsuń
  19. Mięśnie potrzebują regeneracji. Możesz je łatwo przetrenować, więc:
    Jeśli wykonujesz treningi intensywne, to konieczna jest regeneracja 1-2 dni (czasem nawet 2-3 dni przy mocnym treningu siłowym).
    Jeśli są to treningi lekkie lub aerobowe, to możesz ćwiczyć 2-3 dni po kolei, ale potem warto zrobić jeden dzień przerwy.
    Na pewno wyjdzie Ci to na dobre.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wykonując te ćwiczenia systematycznie, za ile dni mogę spodziewać się efektu ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Wie ktoś skąd są ostatnie ćwiczenia z tą blondynką? Albo jak ona się nazywa?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Widze komentuja same kobietki, wiec bede rodzynkiem :p. Ogolnie sprawa wyglada tak, cwicze sobie w domu i na dworze amatorsko. Nie powiem efekty sa u mnie widoczne. Zazwyczaj podciagam sie na drazku, robie pompki, 6 weidera, przysiady, wykroki, cwiczenia z expanderem, street workout na placu zabaw nocna pora i inne. Odczuwam natomiast braki w rozwoju miesni posladkow. Dodatkowo na moja niekorzysc przemawia fakt, ze dosyc sporo schudlem. Z rak, klatki czy brzucha udalo sie zrzucic nadmiar tluszczu ;), niestety z posladkami jest gorzej. Motywacja do szukania cwiczen na posladki wziela sie wczoraj, gdy podczas kucniecia poprostu pekly mi robocze spodnie na tylku :p. Przeciez nie pojde do firmy i nie powiem, ze potrzebuje 2 spodni, a jak je zszyje to wiadomo znowu pojda :p. Nie wiem czemu jakos wsrod facetow malo sie mowi o treningu posladkow tylko recze, klatka, plecy, nogi ... pokladam swoje nadzieje w tym treningu. Do wakacji troche czasu. Sprawdzimy efekty ;). Zaczynam od jutra ;), bo na dzis trening juz opracowalem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post! Właśnie pracuję nad pośladkami. Oby mi się udało. Motywacja jest! ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. oj trzeba teraz na lato pracować nad pupą, niedługo wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiele ćwiczeń można wykonywać z obciążeniem wtedy jest najszybszy przyrost mięśni a co za tym idzie pośladki szybciej się podnoszą. Dla tego siłownia jest najlepszym przyjacielem nie tylko mężczyzn ale i kobiet. Trenuję w Saturn Fitness gdzie rzeźbi się równie dużo kobiet co mężczyzn i wszyscy korzystają z tych samych maszyn bo ciało ludzkie jest stworzone jednakowo i trzeba rozwijać wszystkie mięśnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Większość ćwiczeń znam, jednak kilka jest nowe, spróbuję sobie podczas jutrzejszego treningu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Extra właśnie zbieram motywację ...

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, akurat jest lato więc wypadałoby popracować nad figurą :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...